Wyświetlenia ♥

wtorek, 18 czerwca 2013

Rozdział 16

Justin's POV
Z zamyślenia wywołała mnie moja dziewczyna, która chciała iść do przymierzalni przymierzyć swoje wybrane ubrania. Poszedlem więc za nią. Przymierzalnie znajdowały się parę metrów od kas. Selena weszła do jednej z nich. Ja przez ten czas przeszedłem zobaczyć coś dla mnie. Wypatrzyłem fajną kurtkę, wziąłem ją i przymierzyłem. Spodobała mi się, więc postanowiłem ją kupić. Pobiegłem szybko do pomieszczenia, w którym znajdowała się Gomez. Zapomniałem w której dokładnie była, kojarzyły mi się dwie. Nie chciałem chamsko patrzeć na buty. Postanowiłem zaryzykować i wszedłem do pierwszej lepszej którą ryzykowałem.

Emily's POV
Weszłam do pierwszej przymierzalni od kas. Najpierw włożyłam na siebie wybrane przez siebie szorty. Były ładne i naprawdę pasowały mi. Potem przymierzyłam sukienkę. Nie chcę się przechwalać ale na mnie wyglądała bajecznie. Kolorowe kwiaty na niej fruwały, kiedy poruszałam się w te i wewte. Musiałam ją mieć. Kiedy chodziłam tak sobie żeby zobaczyć jak sukienka podnosi się i opada, usłyszałam otwieranie zasłony. Spojrzałam się w tamtą stronę i ujrzałam wysoką postać. Na początku nie wiedziałam kto to. Światło tak padało że mogłam dostrzec tylko buty i jeansy. Widziałam jak palcami przejechał po swoich włosach. Staliśmy przez chwilę patrząc na siebie. Chyba oboje nie mogliśmy się rozpoznać. Po chwili zrobił krok w tył i odezwał się :
-Przepraszam chciałem znaleźć tylko przymierzalnię w której znajduje się moja dziewczyna. A tak w ogóle ładnie pani w tej sukiencę. Myślę że będzie dobrym wyborem w zakupie
-Nic się nie stało. No faktycznie ładna jest ale nie wiem czy za dużej pupy w niej nie mam
Chciał jeszcze coś dodać więc zrobił duży krok w przód i go rozpoznałam. To było on Justin Bieber. Spojrzał na mnie całkiem inaczej niż przed chwilą. Oburzył się chyba i warknął :
-Ach to znowu ty. Co za pech że akurat na ciebie trafiłem
-Możesz mi kurwa choć raz nie ubliżać? Nie wystarczającą mi powiedziałeś u cioci? Jesteś okropny

Justin's POV
-Możesz mi kurwa choć raz nie ubliżać? Nie wystarczającą mi powiedziałeś u cioci? Jesteś okropny -powiedziała Emily
Spojrzałam jej w oczy. W jej tęczówkach widziałem łzy, czuła do mnie żal za to co jej powiedziałem. Czułem się z tym źle. Wzięła swoje rzeczy i wybiegła z ”garderoby” płacząc.
-Justin coś ty najlepszego zrobił przez ciebie ona płaczę -odezwała się moja podświadomość
Druga za to strona mówiła :
-Ej należało jej się. To ona Cię pierwsza zraniła nie jesteś nic a nic winien
Nie wiedziałem co robić postanowiłem mieć ją w dupie i iśc miło spędzić czas z Seleną. Wszedłem szybko do drugiej przymierzalni, w której ujżałem Sel w samym staniku i majtkach. Strasznie się podnieciłem jak ją zobaczyłem. Podszedłem do niej. Oparłem ręce na ścianie tak żeby była między nimi. Zaczęłam składać pocałunki na jej szyji i ją lekko ssać. Przyłożyłem usta do jej ust i zacząłem ją namiętnie całować. Wkłądalem w tą całą moją miłość do niej. Potem zacząłem masować jej usta moim językiem. Nie chciała otworzyć buzi więc musiałem użyć innych sposobów. Położyłem moje dłonie na jej pośladkach i je ścisnąłem. W tym czasie ona jęknęła a ja mogłem włożyć język do jej buzi. Nasze języki wcale nie walczyły o dominację, znalazły wspólny punkt i poruszały się w jednym tempie. Po tym całym cudownym zdarzeniu w przymierzalni udaliśmy się do kas by zapłacić za rzeczy wybrane przez Sel i moją kurtkę. Potem udaliśmy się do kawiarenki tam niestety siedziała już Emily.

A więc mamy już II część długiego rozdziału nie wiem kiedy bd nowy <3
Mam nadzieje że przy tym też bd duuużo komentarzy :* Jak komentujecie zostawcie mi też jakieś fajnie blogi które czytacie/ lub sami piszecie z chęcią przeczytam :*
Kochani widze że czyta to dużo osób a ja mam marzenie żeby wygrać tą gazetkę dlatego jeśli każdy z czytających to mógłby lajknąć komentarz pod postem https://www.facebook.com/photo.php?fbid=204125973044362&set=a.166064946850465.5708.166061260184167&type=1&comment_id=68145&offset=0&total_comments=353 "Aleksandraa Domańskaa" byłabym bardzo wdzięczna zależy mi na tym. Jeśli możecie porozsyłajcie po znajomych czy coś :*

30 komentarzy:

  1. Fajne <3 dawaj więcej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twojego bloga jest świetny <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham tooooo gduteyvwcwvyktuf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Awww ! Ten blog jest swietny *,* tak samo jak rozdzial, blagam dodaj szybko nastepny ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. jezu święty, świetne to, powiem Ci, że dziś czytam 1 raz ten blog i przeczytałam już każdy rodział i chyba, przez każdy rozdział płakałam .
    Zjebiście Ci to idzie ! :))) :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny dodaj szybko następny

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny . Dawaj dalej . ;* POZDRO . ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny *.* czekam na następny

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny *.*
    czekam na następny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju :* Idealny *.* Ale teraz nie mogę doczekać się kolejneego!<3 Kiedy nn? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. http://she--dont--like--your--lifee.blogspot.com/?m=1 : D a co do popwiadania jest genialne ! niech cie wena nie opusci ; 3 ; ****

    OdpowiedzUsuń
  12. Gygftfdgiigvhydgjg *_* ŚWIETN E ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. http://fromhatetolovethemysteries.blogspot.com/

    Twoje opowiadanie jest boskie, tak przy okazji :D ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. http://swaggjustin.blogspot.com <--- ktoś początkujący piszee tego bloga, ale jes po prsotu geniaalny! lovee

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham to. <3
    Chcę już następny ! :**

    OdpowiedzUsuń
  16. megaa czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  17. <3 pisz tak dalej :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Suuper <3 Nie mogę się doczekać kolejnego :) Polecam bloga: http://nothingcanmakemefeellikeyoudoo.blogspot.com/2013/04/wstep.html <33 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. SZYBKO KOLEJNY1!!! a ja ci polecam ten blog http://u-smile-i-smileee.blogspot.com/2013/06/justi-n-zadzwoniem-do-liz-i-umowiem-sie.html :DD

    OdpowiedzUsuń
  20. Wooooooooooooooooooooow masz ogromny talent naprawdę <3


    zapraszam dont-leave-me-here-alone-babe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne :) zapraszam do siebie http://wszystkowkurwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się , zapraszam do mnie http://iwracaszbyodejsc.blogspot.com/ :))))

    OdpowiedzUsuń
  23. super *.* kiedy nn? i polecam http://one-opportunity-jb.blogspot.com/ ; http://becauseofyou-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. KIEDY NOWY ROZDZIAŁ ;C!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny ♥
    zapraszam na kolejny rozdział : http://fanfiction-justinbieber-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. zapraszam na nowy rozdział : http://fanfiction-justinbieber-believe.blogspot.com/
    + obserwuje : )

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny...zapraszam do mnie..:D http://klaudiafilip8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedy będzie nowy rozdział? ♥

    OdpowiedzUsuń