Wyświetlenia ♥

czwartek, 4 lipca 2013

Bardzo Was Przepraszam :(

Niestety nawet w wakacje nie mam czasu na pisanie :( Możecie uważać że jestem żałosna ale nie przerwałabym pisania gdybym miała dużo czasu. Wasze komentarze na prawdę będą zbędnę. Możecie mówić "po co w ogóle zaczynałaś pisać" a więc powiem wam chciałam zobaczyć czy to co pisze ma jakiś odgłos niestety okazało się że mój czas na to nie wystarcza. Jeśli z czytających ktoś chcę napisać jakieś rozdziały naipszcie do mnie na tt @olenka5433 skontaktujemy się jakoś a ja wstawie rozdziały :) MOŻE KIEDYŚ JESZCZE BĘDZIE NOWY BLOG <3 JEŚLI NIKT W CZASIE TYGODNIA NIE PODEJMIE SIĘ PISANIA NOWYCH ROZDZIAŁÓW NIE USUNĘ TEGO BLOGA. NA BARDZO WAS PRZEPRASZAM NO I KC <3

7 komentarzy:

  1. a po wakacjach mogłabyś pisać ? :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli znajdzie się osoba (i będę widzieć że to co będzie pisać może wam się spodobać) to nie ale jeśli nie znajde takiej osoby jest szansa że dokończę blog po wakacjach :>

      Usuń
    2. poczekamy, nawet po wakacjach. to jest świetne proszę ja poczekam <3

      Usuń
  2. czekam na rozdział...i to jest mój http://ask.fm/DNatka a to fb https://www.facebook.com/natalia.targowska.94 napisz do mnie, mogę przez wakacje pisać dalszy ciągtych rozdziałów, a ty tylko dodasz...okey, ja nie mam tt więc nie mam jakl do cb napisać, przepraszam napisz do mnie i uzgodnimy co i jak...czekam <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie to nie może być prawda nie mogę w to uwierzyć :'( Ją chce dalszy ciąg ze 100 rozdziałów niech ktoś zacznie coś tu pisać przez wakacje a ty później bd wpisywać coś <3
    @Klaudiaea

    OdpowiedzUsuń
  4. ;/ szkoda, nie mogłam sie doczekać co będzie dalej. Mam nadzieje, ze ktoś jeszcze bdz to pisał, bo blog jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten blog jest po prostu super <3 Mam nadzieję że ktoś będzie go dalej pisał :)

    OdpowiedzUsuń