Wyświetlenia ♥

sobota, 5 października 2013

Rozdział 19

Wyskoczył mi wpis Justina. Nie mogłam uwierzyć w to co tam zobaczyłam.
„Dlaczego osoba, która mnie kocha okłamuje mnie? Dopiero teraz uświadomiłem sobie że ja też ją kocham.”
To chyba jakiś sen, tak? JUSTIN BIEBER, ten którego tak kocham, na twitterze wyznał mi miłość. Chyba, że to nie mi? Pewnie to o Selene chodzi czy coś, nie nie o mnie! Po tym wszystkim szybko zasnęłam. Śnilo mi się, że Selena znowu jako prawdę powiedziała swoje kłamstwa i on jej uwierzył. To był jak koszmar. Może ten sen miał mi uświadomić, że powinnam mu wszystko powiedzieć? Na razie nie, może w dalekiej przyszłości. Wstałam, lekko się ogarnęłam i zeszłam na dół na śniadanie. Już ze schodów czułam zapach tostów. Mniam, mama wie co dobre. Posmarowałam je nutellą i szybko zjadłam. Usiadłyśmy z mamą na kanapie i oglądałyśmy „Excused – Odpadasz” na Vivie. Razem z rodzicielką spędziłyśmy razem miłe popołudnie.
                                                            * Oczami Justina *
Rano obudził mnie dzwięk mojego telefonu. Na wyświetlaczu wyświetlił mi się nieznany numer, pierwszy raz stwierdziłem że odbiore od nieznajomego i tak już mnie obudził, więc jestem ciekawy co ta osoba ma mi do powiedzenia. Odebrałem i okazało się to była Lily.
-Halo
-Obudziłam Cię? Przepraszam -mówiła z przejęciem
-Oj to już nie ważne, lepiej powiedz jaki jest powód twojego wykonanego telefonu
-Chodzi o Emily
-Co z nią? Coś się stało?
-Nie chodzi o nią no i o Selene
-Aaaaa
-Chciałam żeby to ona ci powiedziała, ale ona nie chce
-Ale wiesz czemu?
-No tak, tylko obiecaj że jej nie powiesz
-OBIECUJĘ
-No bo ona powiedziała, że nie ponieważ widziała jak cierpiałeś jak się rozstałeś z Seleną i jak się cieszyłeś jak wróciliście do siebie i ona nie chce psuć tego wszystkiego
-Przecież między mną i Gomez jest już wszystko skończone, okłamała mnie
-Zróbmy tak spotkajmy się gdzieś a ja ci to wszystko wytłumaczę, no bo w końcu nie będę robiła tego przez telefon
-Tak to bardzo dobry pomysł to może o 18 u mnie?
-Lepiej nie, zobaczy mnie ktoś i później Emily się dowie. Wiesz gdzie jest taka dolina przy studni?
-No kojarzę
-To tam się spotkajmy tylko zrób tak żeby nikt cię nie zauważył
-To do zobaczenia
-No pa
Jejku jak jak się wtedy cieszyłem, jak małe dziecko. Wreszcie poznam prawdę. Puściłem sobie piosenkę A$AP Rocky – Fashion Killa ( http://www.youtube.com/watch?v=F6VfsJ7LAlE ) i zacząłem śpiewać. Kiedy byłem smutny, zły lub szczęśliwy śpiewałem sobie to mnie uspokajało i rozluźniało. Postanowiłem zadzwonić do Seleny, byłem ciekawy co ona mi powie.
-O Justin, co to za wydarzenie, że dzwonisz, skarbie – zapytała
-Chcę ostatni raz zapytać czy powiesz mi co tak naprawdę się działo w ostatnich miesiącach
-Justin wiesz że ja Cię nigdy bym nie okłamała
-Skończ ! Powiesz mi, czy to będzie koniec?
-W takim razie to koniec, przykro mi i tak nie znajdziesz nikogo lepszego niż ja
-Już znalazłem ją
-Oj nie mój mi że to ta szmata Emily
-Nie mów tak o niej! Jedyną szmatą, którą znam jesteś TY. NIE CHCĘ CIĘ JUŻ NIGDY SPOTKAĆ. NIGDY!
-Jeszcze będziesz błagać o to żebym wróciła
-Żebyś się nie przeliczyła, CZEŚĆ
Po tym wszystkim wykasowałem jej numer.
                                                                     * Oczami Emily *
Spojrzałam na godzinę była już 16:30. Cały dzień spędziłam z rodzicielką. Pierwszy raz byłam szczęśliwa od tylu dni. Poszłam do pokoju. Włączyłam twittera. Weszłam na tablicę Justina, chcialam zobaczyć czy dodał nowy wpis i dodał „To ten dzień nareszcie. Teraz może być już tylko lepiej”. Ciekawe o co chodzi? Może się spotka z Selenką? Nawet nie chcę o tym myśleć. Włożyłam dres, buty sportowe i poszłam biegać. 

KOCHANI PRZEPRASZAM! ŻE TYLE NIE DODAWAŁAM <3 DOCHODZIMY POWOLI DO KOŃCA BLOGA ;C JEŚLI SIĘ UDA BĘDZIE II CZĘŚĆ. NASTĘPNY ROZDZIAŁ, GÓRA TYDZIEŃ NAPRAWDĘ <3 PRZEPRASZAM JEŚLI WAS ZAWIODŁAM! JEŚLI JESZCZE CZYTASZ NAPISZ GŁUPIE ":)" KOCHAM WAS MOCNO <3

17 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak wypadnie rozmowa Juju z Lily ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. GENIALNE < 3
    SZYBKO NASTĘPNY !

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże. ! Genialny ! Proszęe szybko o następny .!
    Zapraszam do Mnie.
    http://shemysweetesdrugs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. i jest rozdział :D i to fajny x
    no jaki post ;o :D
    niech nawet nie mysli że to o Selenie .. dobrze jej powiedział Justin :3 :D
    ahh .. ciekawe jak będzie przebiegać rozmowa ?:D
    oj niech lepiej Emily mu powie teraz a nie w dalekiej przyszłości (y)
    aaa super piosenka :D *.*
    czekam na kolejny ;)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszę się, że dodałaś...czekam na NN...rozdział po prostu boski..<33333

    OdpowiedzUsuń
  6. Długo czekaliśmy, sle dodałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne jak zawsze :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. no rzeczywiście góra tydzień ... eh ,ale mimo wszystko chce następny rozdział. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy dodasz nowy ? Miał być maksymalnie tydzień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. GÓRA TYDZIEN XDDDDDDDD
    widać, serio, i to w dodatku napisałaś że naprawdę góra tydzień..

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie tydzen to 7 dni a nie 31 -,-
    Sory ze to pisze bo wiem ze trudno napisac rozdzial ale jezeli juz OBIECUJESZ TO DOTRZYMUJ SLOWA ;33
    Albo pisz 'rozdzial bedzie blizej nie okreslonego czasu'
    dziekuje za uwage.
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń